Privacy Policy

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 27 november 2018.

1. Waarborgen Privacy
Het waarborgen van de privacy van bezoekers van onze website is een belangrijke taak voor ons. Daarom beschrijven wij in onze privacy policy welke informatie we verzamelen en hoe we deze informatie gebruiken.

 2. Toestemming
Deze privacy policy is van toepassing op de diensten van het Christelijk Mannenkoor “Door Eendracht Verbonden” (D.E.V.) U dient zich ervan bewust te zijn dat D.E.V. niet verantwoordelijk is voor het privacy beleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren. D.E.V. respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verstrekt vertrouwelijk wordt behandeld.

3. Vragen
Als u meer informatie wenst te ontvangen, of vragen heeft over de privacy policy van D.E.V. en specifiek over onze website dan kunt u ons benaderen via e-mail bestuur@devhattem.nl.

4. Monitoren gedrag bezoeker
Deze website maakt gebruik van verschillende technieken om bij te houden wie de website bezoekt, hoe deze bezoeker zich op de website gedraagt en welke pagina’s worden bezocht. Dat is een gebruikelijke manier van werken voor websites omdat het informatie oplevert die bijdraagt aan de kwaliteit van de gebruikerservaring. De informatie die wij, via de cookies, registreren bestaan uit onder meer IP-adressen, het type browser en de bezochte pagina’s. Tevens monitoren wij waar bezoekers de website voor het eerst bezoeken en vanaf welke pagina ze vertrekken. Deze informatie houden wij anoniem bij en is niet gekoppeld aan andere persoonlijke informatie.

5. Verzamelde gegevens
Voor onze dienstverlening verzamelen wij de volgende gegevens:
* naam en email adres ten behoeve van het versturen van informatie over onze activiteiten
* naam, adres, contactgegevens, financiële gegevens ten bate van onze leden administratie
* naam, adres, contactgegevens en financiële gegevens ten bate van onze donateurs en bedrijfsrelaties.

6. Bewaartermijn.
D.E.V. bewaart uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor doeleinden waarvoor zij zijn verzameld en verwerkt.

7.  Gebruik van onze diensten.
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen wij u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van D.E.V. of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

8. Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat wij die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op
eigen beveiligde servers van D.E.V. of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

9. Wijzigingen in deze privacy policy
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

10. Contactformulier
Via de DEV- website bieden wij de mogelijkheid om contact op te nemen middels een contactformulier, waarbij u gevraagd wordt om diverse gegevens in te vullen om uw contactaanvraag te behandelen. U kiest zelf welke gegevens u daarbij verstrekt. De gegevens die u ons toestuurt, worden bewaard zolang als naar aard van het formulier of de inhoud van uw e-mail nodig.

11. Wij controleren regelmatig of wij aan dit privacy beleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacy beleid, kunt u contact met ons opnemen, zie voor de contact gegevens van onze bestuursleden de pagina " Ons bestuur "

12. Recht op inzage.
De betrokkene heeft recht op inzage, rectificatie of wissen van de persoonsgegevens. Dit kan door een bericht te sturen aan de secretaris van ons bestuur.